Newbie
- امتیازات
- 0
- thankyou:تشکر شده 0 thankyou:بار
- thankyou:تشکر کرده 0 thankyou:بار
|
با کاربران مجازی که استفاده از اینترنت آنها زیاد شده بسیاری از افراد برای جست و جوی سوالات خود در هر زمینه ای به موتورهای جست و جو مراجعه می کنند .پس رقابت در این فضا بسیار افزایش یافته است . فضای اینترنت باعث شده است که بسیاری از محققان و دانشجویان برای انجام تحقیقات خود از سایت های مختلف کمک بگیرند از این رو بیشتر مطالبی که در سایت های مختلف وجود دارد بیشتر جنبه تحقیقاتی دارند . حتی در سایت های فروشگاهی و عرضه خدمات و محصولات ، مطالب موجود بسیاری از نیازهای مشتریان را برطرف نمی کند .
با توجه به اهمیت موضوع استراتژی و بازاریابی محتوا ، در این مقاله ما سعی داریم تا به طور کامل و جامع به بحث در ارتباط با این موضوع بپردازیم . امید است با مطالعه این مقاله بتوانید ، گام های خود را در راه موفقیت محکم بگذارید .
بعد از شروع کسب و کار برای اینکه مردم شما رو بشناسند باید تبلیغات انجام دهید تبلیغات یکی از زیر شاخه های استراتژی و بازاریابی محتوا است . در دنیای امروز اغلب کاربران اینترنت به دنبال مطالب آموزنده و مفید هستند تا بتوانند هم دانش خود را ارتقا دهند هم از مطالب در امور مختلف استفاده کنند . از این رو هر چه محتوا مفید و کامل تر باشد ، موفقیت از آن صاحبش می گردد . همانطور که گفته شد محتوا در زمینه های مختلفی وجود دارد و فقط مختص به مطالب یک سایت نیست .
بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ رابطه مستقیمی با استراتژی و بازاریابی محتوا دارد . پس می توان نتیجه گرفت هر چه محتوای مناسب باشد صاحبان آن کسب و کار، در کار بازاریابی موفق تر خواهند بود .
تکنولوژی و فناوری در سال های اخیر به شدت در حال پیشرفت می باشد . بسیاری از شرکت هایی که در گذشته کسب و کار خوبی داشته اند در این سال ها از رقبای خود عقب ماندند و کسب و کارهای جدید هر روز موفق تر شدند . دلیل آن هم استفاده از متدهای جدید و حرکت در راستای تکنولوژی بوده است در صورتی که شرکت های قدیمی تر از همان روش های کهنه برای کسب و کار استفاده کردند و عقب ماندند .
از این رو بعد از مدتی همه تبلیغات از دید کاربران تکراری تلقی می شد و دیگر توجهی به آنها نمی کردند . اما بعد از بوجود آمدن سایت ها روش های مختلفی برای تبلیغات پایه گذاری شد همانطور که می بینیم مشاغلی که دارای سابقه طولانی می باشند دیگر از ذهن کاربران خارج شدند و جای آنها را افرادی گرفته اند که در راستای پیشرفت فناوری قدم گذاشته اند .
در ابتدا لازم است تا به تعریف استراتژی محتوا بپردازیم ؛ استراتژی محتوا از دید کارشناسان فعال در این حوزه تعاریف مختلفی دارد اما مضمون همه تعاریف ؛ برنامه ریزی برای خلق و ایجاد و مدیریت محتوای مفید و قابل استفاده است . یک محتوای مفید باید خریدار را در تمامی مراحل خرید یاری نماید به طوری که دیگر نیاز به پشتیبانی نداشته باشد .
استراتژی محتوا نیاز به برنامه ریزی دارد تا بتوانید به هدف خود برسید . برنامه ریزی محتوا بسیار تاکتیکی است . به معنای دیگر با برنامه ریزی نحوه استراتژی شما مشخص می گردد .اگر شما صاحب کسب و کار آنلاین هستید به طور حتم با بازاریابی محتوا آشنا می باشید . استراتژی محتوا فراتر از بازاریابی محتوا می باشد ؛ استراتژی به کسب و کار در مدیریت کمک می کند .
همانگونه که گفته شد بازاریابی محتوا با استراتژی محتوا رابطه مستقیم دارند اما مانند هم نیستند . استراتژی محتوا برنامه و نقشه ای مستند برای تولید و بهینه سازی محتوای هدفمند می باشد بطوری که بازاریابی محتوا را اثربخش کند
سئو ، بازاریابی محتوا ، استراتژی محتوا دست به دست هم می دهند شما را به هدفتان می رسانند در شرکت دارکوب تمام مراحل کامل انجام میشود
|
|