edris0131 زمان 2014-09-24 21:17:20

پیشنمایش پست ها

با سلام خدمت تمام کاربران عزیز
امروز قصد دارم یکی از ترفند های دیسکاز رو به شما آموزش بدم....
این ترفند را شاید تو جایی ندیدید چون تو اکثر انجمن ساز ها وجود نداره
در مای بی بی یه پلاگینی در این رابطه وجود دره که خیلی مشکلات داره و ....
این ترفند به نام پیشنمایش معروف هست که پیشرفته ترین ان در انجمن ساز XenForo موجوده
لطفا به عکس زیر توجه کنید
http://www.discuz.ir/data/attachment/forum/201409/19/082417vp365bpsvwufzp3p.jpg
در دیسکاز هم همچین قابلیتی وجود داره اما به کاملی و کاربردی XenForoنیست
خوب نحوه فعالسازی به این ترتیب هست
به پنل مدیریت خود وارد شود و مراحل زیر را طی کنید

Styles -> Styles -> Thread list
حالا کار تمام شده....
به انجمن خود وارد بشید و به یکی از تالار ها برید وقتی با موس رو موضوعات حرکت میکنید یک علامت چشم http://codersclub.org/discuzx/static/image/common/preview.png مشاهده خواهید کرد
بر روی علامت چشم کلیک کنید تا خلاصه مطلب برای شمابه نمایش در بیاد
همانند عکس زیر

موفق باشید

edris0131 زمان 2014-09-24 21:29:54

ادمین من مراحل رو به انگلیسی نوشتم
من به انجمن ساز دیسکاز دسترسی ندارم تا مراحل رو به فارسی بنویسم و نمی دونم به فارسی چی ترجمه شده
اگه امکان داره به فارسیشو هم بذارید
Styles -> Styles -> Thread list -> Disable Thread Preview: No.
همچنین یه سوال دارم
همچنین که میدونیم این یه نوع جاوا اسکریپت هست
آیا میشه این علامت چشم رو به یه عکس دیگه تغییر داد؟؟
یه عکسی که روش پیشنمایش نوشته شده باشه
http://www.forum.mahtaa.com/images/cmsbb/postbit_find.gif
(مثلا مثل همین عکس بالا تمام ارسال ها )
ولی به جاش بنویسید پیش نمایش
اگه بشیه این کار رو کرد که خیلی عالی میشه
چون خیلی از کاربران معنی ان چشم رو نمیدونند پس روش کلیک نمیکنن ...

farhadrohi زمان 2014-09-25 10:13:30

ویرایشfarhadrohi در 2014-09-25 10:16

static/image/common/user_online.gif edris0131 static/image/common/clock.gif 2014-09-24 21:29
ادمین من مراحل رو به انگلیسی نوشتم
من به انجمن ساز دیسک ...
امکان تغییر عکس چشم هست
کافیه به مسیر زیر در هاست مراجعه کنید
static/image/common/preview.png
و preview.png رو با عکس مورد نظر خود جایگزین کنید

Admin زمان 2014-09-25 19:17:45

در دیسکاز هم همچین قابلیتی وجود داره اما به کاملی و کاربردی XenForoنیست
به نظر بنده این سیستم در دیسکاز قوی تر از زنفورو هستش چون در اینجا میشه همونجا پاسخ به موضوع هم ارسال کرد و یا اعمال مدیریتی از قبیل ویرایش پست رو انجام داد.

edris0131 زمان 2014-09-25 22:03:22

static/image/common/user_online.gif farhadrohi static/image/common/clock.gif 2014-09-25 10:13
ویرایشfarhadrohi در 2014-09-25 10:16

پس به نظر من اگه در نسخه فارسی این تغیر اعمال بشه عالی میشه.
دمین نظز شما چیه؟؟
فرهاد جان از شما هم تشکر

edris0131 زمان 2014-09-25 22:06:06

static/image/common/user_online.gif Admin static/image/common/clock.gif 2014-09-25 19:17
به نظر بنده این سیستم در دیسکاز قوی تر از زنفورو هستش چ ...

خوب در این باره میشه نظرات متفاوتی داد
قابل ذکره که در زنفورو تو صفحه اول -جدیدترین ارسالی ها هم پیشنمایش داره کهدر دیسکاز اینطور نیست و حتما باید به تالار ها بریم و.....
اما نسبت به ماب بی بی خیلی پیشرفته تر هست...

edris0131 زمان 2014-09-26 21:35:42

http://www.deklao.com/forum.php?mod=forumdisplay&fid=125
چك كنيد...همين كاري رو كه گفتم تو انجمن تايلندي شده...
بهتر و قابل دركتره
حالا يه سوال دارم
آيا تو نسخه مولتي لنگويج هم ميشه اين كار رو كرد؟؟
يعني با تغير زبان اون نوشته هم تغير كنه؟؟
يعني براي هر زبان يه عكس جدا ادد كرد؟؟
صفحه ها: [1]
نسخه کامل: پیشنمایش پست ها